2011年2月14日 星期一

CWHK31後記

yo~我有幾耐冇打過EVENT後記呢………OTZ
對上一篇係2010/01/04嘅RG4遊記…:0)
係,我認我懶!\(^o^)/

是咁的
星期六下午我搭3點半船過HK
可能係大浪的關係,5點先到囉:0)

送一張喺MTR站見到嘅美斯……唔準笑!
美斯in HK
我覺得同卡卡張金X子有得fight囉XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

繼續…
我哋立即去賓館放低啲嘢去維利
點知個老世走鬼咗去:0)
我個背囊好Q重囉;w;

咁我同pockey咪立即去維利囉
去到太子站準備出閘嗰陣接到電話…
「你有冇帶FILE過嚟呀?你有兩個FILE開唔到喎!」
「呃?!有呀!我有帶呀!我嚟緊啦!」
點解鑊鑊都係咁架…:0) 上次印2嗰陣又係咁…
好彩隨身帶USB係我嘅習慣啫…

去到維利
人唔多
嗰陣已經6點了…(不安
我本嘢,只係印好咗個封面…連膠都未過(wow!!!
我問BILLY有乜可以幫手
佢叫我哋幫手界咗過膠封面多出嚟嗰啲膠

嘩,真係好考技術
我手腳真係好慢囉(sosad

搞掂封面後
又幫MANDY手將啲書對摺

大約8點半先走得
BTW,中間我狂打畀賓館老世,7點幾先返囉佢哋:0)

返去賓館再出嚟已經係9點了
飛奔去信和
買咗該買嘅嘢
諗住飛奔去銅鑼灣搏無印同M&S未CLOSE啦…
關咗門囉:0)

因為太夜的關係我去唔到小迷家搵佢;w; sorry呀!



NEXT DAY(EVENT當日)
一早起咗身,食埋早餐9點鐘截車去會場
大約9點8左右幫埋CP同埋埋宅娘後入場去然後SET枱

set好張枱立即影相先~
好怕一開場就影唔到/口\

photos↓

corner放著吉祥物澳澳同埋兔兔=///=
Photobucket

側面影過去
Photobucket

正面
Photobucket

枱底…最神秘嘅角落XDDDDDDDDDDD
Photobucket


等到十一點半準時開場
人流都幾多吓
btw今次舞台唔怕吵到爆耳膜,可能係因為喺三樓嘅關係啦…

但係呢,唔知係大太多人定點
我鼻敏感發作+缺氧,搞到個鼻又痕個頭又暈x__x
頂唔緊,閃咗出去呼吸吓新鮮空氣
順手影咗啲相((rock))

層層都好多coser
Photobucket

場內人頭湧湧:D
Photobucket


今次人流相對的多…(比起RG或CWTHK)
但小白也相對的多呀…
很多問也不問就影相…OTZ
重有鬼鬼祟祟偷蕃薯咁影相= =
(用本場刊個擋箭牌以為人哋睇唔到佢影相)
咪當人白痴先得架…
SORRY, 我哋睇到囉…:0)

因為實在太餓
大約2點左右我買咗個咖哩豬扒飯…
點知食到4點…………仲食唔晒:0)

大約6點左右
準備收攤
唔想太夜返去……係其中之一個原因XD
最大原因係我哋想去M&S買嘢食XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


拜拜啦~HK~~8點半船
Photobucket



最後
一定要放呢張相…!

港澳巴打嘅合照!!!!!(港仔by檸)多謝檸檸嘅蛋糕好好味Vvvvv
Photobucket
btw, 港澳係我心目中係巴打,好巴打!




最後嘅最後…
secret of lotus
唔準笑!小心遭天遣!
我應該唔會遭天遣掛…

沒有留言:

張貼留言